1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2877251

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: utvärderat utv vad vi såg så var SHL ett för alldeles för stort steg att ta för honnom ...de flesta etablerade tränar synade oss .Juel räddade många poäng åt oss.
Sen är det inte ens säkert att Jokinen ens blir någon bra tränare på sikt ens.
Såg ing atendenser alls av någon smartness och riktigt matchcoahning från hans sida ..
Han lever på sitt namn som han byggt som hockeyspelare och sin långa NHL karriär..som naturligtvis i sig drar talanger och intresse från publik och sponsorer. Det hans främsta skills skulle jag säga .att skapa intresse för en klubb.
Men som du säger.Hadde varit beredd att ge han en säsong till iaf .

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Olli "kejsarens nya kläder" Jokinen menar du? Nä nu släpper vi det och tar på oss ett gammalt värmländskt blåställ i stället

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...