CLUBEN: Dock så står jag fast vid min kritik. Då jag luftat den frekvent under säsongen. Han fick rätt mycket kritik överlag, över sin Taktiska "oförmåga" Har dock sagt att jag ville ge honom kommande säsong. Att man blev extra sur nu var ju mest för att han satte oss på pottkanten rejält. Då det knappt inte fanns en tränare ledig på marknaden ens.
För att försvara Steveroper, så var han en av de största Jokinen-motståndarna redan när han blev klar. 😅
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Att man blev extra sur nu var ju mest för att han satte oss på pottkanten rejält. Då det knappt inte fanns en tränare ledig på marknaden ens.
För att försvara Steveroper, så var han en av de största Jokinen-motståndarna redan när han blev klar. 😅