1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2877600

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Om man inte ser att Hardegård har något som ingen annan back i Timrå hade denna säsongen, ett skott som kan gå i mål, speciellt i PP, då skulle jag säga att den personen inte kan hockey =P

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rico01: Hardegård i all ära. Han är bra, riktigt bra nu slutspelet. Och vet hur man skjuter. Något vi har saknat hos våra backar. Men vi behöver få en till som kan skjuta och göra poäng. Blir mycket förvånad om vi inte ser en till backvärvning nu när vi har sparat in pengar på en billigare tränare och att Jokinen har betalat oss mycket pengar. Förväntat mig en backvärvning och en till forward ansluter inom kort.

Sv: Apropå nånting...
Rico01: Jag sa ju att vi får in en klassback i Hardegår. Även om vissa ville skratta åt det 🤪

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer