Peja: Ja ä lessen nu gjort än fantastisk säsong menn ikväll ta saga slut !! Ja hamna mitt i fest i Helsingfors 🤘🤘🤘 Menn imorgon en annan da Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳🥳 Hascheluja🙏🙏🙏
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ja hamna mitt i fest i Helsingfors 🤘🤘🤘
Menn imorgon en annan da
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳🥳 Hascheluja🙏🙏🙏