1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2878370

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Kanske jag har missat något eller är lite trög men har länge funderat på varför du ofta sätter dessa flaggor i slutet av dina inlägg.
Hade förstått om det var röd/vita flaggor men dessa, vad har de för koppling till Timrå IK eller har de någon speciell betydelse i andra sammanhang som jag inte kopplar?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Tim Juel och Jonathan Dahlén har starka kopplingar till republiken Jämtland, likaså JonteD. Där i republiken finns en sund och stark skepticism mot stockholmarna/storsvensken.

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: JonteD (tillsammans med undertecknad och fler) tillhör Jämtlandsfilialen. Det är jämtlandsflaggan han skriver under med. 😊 (Ja, eller Uzbekistan eller Lesotho)

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Surjämtarnas flagga

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer