1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2878445

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Vi har ju ändå en förändring i hopp om förbättring efter uttåget i slutspelet.
Kunde ju varit som för laget i Övik där man åker ur och behåller seriens i särklass sämsta ledarskap och försvagar den med fågelholken Fredrik Andersson, sedan förlänger man med seriens sämsta hemvändare Jesper Olofsson, dock med lägre lön.
Skönt att Modo åkte ur.
Spännande att se hur vi reagerar på förändringarna på ledarsidan.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: O modoliderna som gör narr av Nubben när de själva har Hinken som satt på händerna hela hösten och vintern o såg laget trilla ur SHL och gick miste om 50 millar. Aja jag är inte lessen för det.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer