Tåget18: Staten ? iof räddades ju Timrå ik ifrån konkursen av kommunen för bara 10 år sen det är vi ju naturligtvis alla glada för. Skulle vara trevligt om nån miljonär i timrå området bestämmer sig för att öppna plånboken och strössla miljoner ... finns det nån Percy? .eller nått gamalt tennisproffs boende i Västernorrland så skulle det väl vara nice om de kunde köpa oss ett sm guld. .😂
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer