Labban: jag kan tänka mig en sån som Morten Madsen! Låt han gå vid sidan av Nubben några år, och ta över den mediala biten, så kan Nubbas jobba med sitt.
Tom Topp: tror man behöver nån lite mer envis med mer jävlaranamma i en sportchefsroll. Vem tycker f ö ni är SHLs bästa sportchef just nu? Å ni får inte säga Fröberg.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...