Erol Ateceae: ” Årets mål måste ju läggas upp nu när säsongen är över.”
Visst är det ett snyggt mål och Källgren är grundlurad. Men jag tror att även neutrala supportrar skulle säga att det målet har inte en chans mot vad som bör bli årets mål.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Visst är det ett snyggt mål och Källgren är grundlurad. Men jag tror att även neutrala supportrar skulle säga att det målet har inte en chans mot vad som bör bli årets mål.