Niklas Olausson fd Luleå har hyllat Lilja tidigare. Bra spelare som han tror stenhårt på inför nästa säsong och ”svårt att göra poäng när man inte får spela” har Olle bla sagt då han var extraforward.
Jag är positiv på alla spelare som tidigare varit i BIK. Bra skola.
4+1 på 5 utlånade matcher till BIK är ganska bra siffror också.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag är positiv på alla spelare som tidigare varit i BIK. Bra skola.
4+1 på 5 utlånade matcher till BIK är ganska bra siffror också.