Tom Topp: Hartmann Tycker jag också förtjänar en plats inte lika Spetsig som AP20 och Lindberg men en spelare som alltid gör jobbet skulle Kunna se en 4 kedja Hartmann Lindbeg AP20 bättre Än Friberg Ehn Bengtsson är
Hvsupporter: rent egoistiskt tycker jag det är bra att Hartman inte kom med. Ett bra VM, kanske skulle kunna få några NHL-bossar att fatta tycke för honom och sedan är han också borta precis som Lundmark försvann! Nä, bättre att inte visa upp sej i det internationella fönstret! Men skulle även jag hellre se Lindberg istället för Ehn truppen. Vem är han förresten? Friberg tycker jag var bäste spelare i vår kvartsfinal mor Frölunda, så honom har jag inga problem med! Skönt att slippa Sörensen i allafall, tål inte karljäveln!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...