steveroper: Tommy Samuelsson: "Sparkades från tårögd Kent Norberg i HV71 – nu fick han erbjudandet av samma person: ”Han ringde 09.15 i söndags” Källa Aftonbladet.
steveroper: Nån som kan posta sportbladetintervjun med Tommy? (Betalar redan för xpressen för dom har bäst hockeyjournalistik, en gång per halvår kommer nåt intressant för bladet och då snålar jag hehe)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...