Gewe: Lennström valde det som kändes bäst i magen. Jo tjena. För en mage som vill käka oxfilé till frukost, lunch och middag kanske. En hockeyhora i dess renaste form, måtte vi a l d r i g anamma clöbbens värvningsstrategi
steveroper: haha. Kontrasten mot mina tankegångar. Hade hjulat och gjort ett ärligt försök att gå ner i spagat trots skaderisken om vi hade haft möjligheten att landa en spelare som Lennström. För min del hade jag varit lycklig om han valde att "hora" i våran klubb.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer