1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2880831

Sv: Silly Season 2025-26
FrOllik: Jokkinens avsaknad av ryggrad är både tydlig och avhandlad. Jag vill tillägga att jag inte är superimponerad av K. Kapanen heller, vare sig hans sorti eller hans gärning hos oss. Som nån här menade; hade de senaste årens värvningar varit Nubben-värvningar hade vi behandlat honom, lindrigt sagt, styvmoderligt. Han hade inte stått särskilt högt i kurs. Nubben har sina begränsningar och jag håller med om att han nog inte är mannen som ska ta oss in i framtiden. Men det var sannerligen inte KK heller. Den finska epoken är förhoppningsvis över för den här gången i Timrå

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2025-26
steveroper: Finnar är persona non grata i Brynäs numera. Blir intressant och se om det blir lika hos er. Tror inte dom står så högt i kurs hos m0d0 heller..

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer