1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2881245

Sv: Apropå nånting...
Rico01:
"Vet inte om Modano skulle acceptera det. "Snälla och rara, helt underbara..." "

Småland är iallafall intresserad av saftkonsumtionen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
En riktigt positiv satsning vi kan läsa om där Timrå IK verkligen är först på pucken.

"Många som följer klubben undrade vem det var som plötsligt dök upp i båset under några av matcherna i slutet på säsongen.

Det var Sebastian Bergman. Fast då i en annan roll än den han har påbörjat nu.

– Jag var här i våras, men det var ett helt annat ärende. Jag var där i ett konsultuppdrag åt idrottshögskolan, det var innan samarbetet började, säger han.

Nu är han på plats i sin nya roll.

– Jag är projektanställd på GIH och en resurs för Timrå IK och Timrå är först ut i Sverige med att få det här forsknings- och evidensbaserade träningsupplägget. Det är faktiskt helt unikt i svensk hockey."

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer