lungan: Om vi får en ny sportchef så lär det dröja 2-3 säsonger innan denne kan sätta någon större prägel på forwardsidan. Kommer vara ett Nubben-bygge flera år framåt. Kontraktsituationen på backsidan ser lite annorlunda ut. Där kanske vår eventuellt nye sportchef kan möblera om som han vill. Vet att Erixon, Strömberg, Pilö, Nässen och Forsmark bara har ett år kvar på sina kontrakt.
Där lär vi får se en del förändringar. Erixon är given att lämna, Strömberg ligger väldigt pyrt till om han fortsätter vara skadad och Pilö behöver steppa upp några snäpp om han ska bli kvar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Där lär vi får se en del förändringar. Erixon är given att lämna, Strömberg ligger väldigt pyrt till om han fortsätter vara skadad och Pilö behöver steppa upp några snäpp om han ska bli kvar.