KniveN: I EU är det fri rörlighet på arbete, Norge och Sverige har det också. Så i princip kan du ha ett lag som består av EU-medborgare och Norrmän.
Edit. Hittade detta från 2012.
Förbundet slopar regeln om icke EU-spelare Från och med nästa säsong kommer klubbarna i Elitserien att få använda ett fritt antal icke EU-spelare i stället för enbart två stycken som i dagsläget.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer