Timrå Isstadion: Jo det är väl som väntat. Jag trodde på förhand att "experterna" kommer tippa oss i de nedre regionerna.
Förståeligt om man kollar spelare för spelare på pappret. Kan leva med att vi på ett sätt sätt inte har en riktig förstaacenter. Men det är backsidan vi ännu en gång ser ut att stå och falla med. Offensivt och kreativt sett.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Förståeligt om man kollar spelare för spelare på pappret. Kan leva med att vi på ett sätt sätt inte har en riktig förstaacenter. Men det är backsidan vi ännu en gång ser ut att stå och falla med. Offensivt och kreativt sett.