Smörgåsen : Tja du tänker Eisenmenger ut och Eriksson in? På sikt är det definitivt ett lyft (givet att vi får behålla honom). Inte helt omöjligt att det blir ett lyft redan inför denna säsong jmf med Eisenmenger då det finns bra potential i honom. (Eisenmenger var ju fantastiskt ojämn i sin leverans med formtopp i början).
Nej det känns inte helt osannolikt att han avslutar serien som 3:e center håller jag med om. Han lär ha en betydligt brantare utvecklingskurva än både Westfält och Lander.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nej det känns inte helt osannolikt att han avslutar serien som 3:e center håller jag med om. Han lär ha en betydligt brantare utvecklingskurva än både Westfält och Lander.