Patrick Polly: jag säger inte emot men oavsett vilket är det nog bra med konkurrens. Dock så gäller det att coacherna vågar ta obekväma besult och peta en rutinerad äldre spelare. Kan ju även vara rätt känsligt för gruppdynamiken tänker jag.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Dock så gäller det att coacherna vågar ta obekväma besult och peta en rutinerad äldre spelare. Kan ju även vara rätt känsligt för gruppdynamiken tänker jag.