BRA Sagt !!!!! Se till att få igång klacken igen och få bort alla medgångssupportrar som bara klagar istället för att stötta sitt lag i alla lägen. Jag älskar hockey och vill stå i klacken så att jag kan få vara med att stötta mitt lag och hjälpa dom mot bättre tider.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Se till att få igång klacken igen och få bort alla medgångssupportrar som bara klagar istället för att stötta sitt lag i alla lägen. Jag älskar hockey och vill stå i klacken så att jag kan få vara med att stötta mitt lag och hjälpa dom mot bättre tider.