1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615008 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2891055

Sv: Apropå nånting...
{10774}: du bajsar ur dig ord och åsikter men när det inte förefaller i din värld så blir det enligt dig feltolkning när man ifrågasätter det. Du måste ju ändå förstå vad du sagt och vad jag haft synpunkter på? Utan att jag måste vara ”någon gammal skribent” eller ” Björn Ranelid”

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Glöm för all del inte heller att hen tycker att vi bara har 2 topp 6-backar i Hardegård och Forsmark. Sen efterlyser han fler stabila seniorbackar. Vet inte men jag tycker att Svenssons 36 år och Diddes 31 år samt Nässéns 27 år kvalificerar dom till att vara seniorer... Jag tror inte hen vet riktigt vad hen skriver om.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer