sargad: Offensiva toppbackar är väl sällsynta i SHL, jag skulle bara vilja ha fler tvåvägsbackar.
Det går alltid att skylla på ekonomin men vi får ju samma tv-pengar som alla andra klubbar. Frågan är väl i så fall om vi har disponerat dessa pengar rätt? Det visar sig i höst. Det är tydligt att vi har satsat på bredd efter ännu en säsong av tunga backskador, frågan är om man gjort för stort avkall på kvalitet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det går alltid att skylla på ekonomin men vi får ju samma tv-pengar som alla andra klubbar. Frågan är väl i så fall om vi har disponerat dessa pengar rätt? Det visar sig i höst. Det är tydligt att vi har satsat på bredd efter ännu en säsong av tunga backskador, frågan är om man gjort för stort avkall på kvalitet.