Smörgåsen : intressant resonemang men Harde har förhoppningsvis inte heller gjort sin bästa säsong... än 😉 Så nu när du och jag lovat att Harde å Forsmark kommer göra sina bästa säsonger framöver så är det väl bara att knäppa upp en till bärs å se gla' ut SMÅLAND vet vad jag menar. Behöver inte vara bärs heller, går precis lika bra med grogg
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Så nu när du och jag lovat att Harde å Forsmark kommer göra sina bästa säsonger framöver så är det väl bara att knäppa upp en till bärs å se gla' ut
SMÅLAND vet vad jag menar. Behöver inte vara bärs heller, går precis lika bra med grogg