vonDöbeln: Vi får se helt enkelt hur det går. Men med tanke på hur många som dömde ut Silfverberg inför förra säsongen så är det roligt om det blir samma med Bäckis.
Om EP40 studsar tillbaka till där han var för 2 säsonger sen och sen gör 10 sådana säsonger så har ni ju någonting liknande att se fram emot sen. Lite orolig för honom om jag ska vara ärlig, han verkar inte alls kunna hantera det stora kontraktet och såg ofta direkt svag ut i Canucks för att inte säga i 4 Nations. Vill till att han studsar tillbaka rejält för att ha något i OS att göra.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Om EP40 studsar tillbaka till där han var för 2 säsonger sen och sen gör 10 sådana säsonger så har ni ju någonting liknande att se fram emot sen. Lite orolig för honom om jag ska vara ärlig, han verkar inte alls kunna hantera det stora kontraktet och såg ofta direkt svag ut i Canucks för att inte säga i 4 Nations. Vill till att han studsar tillbaka rejält för att ha något i OS att göra.