El_loco: Hanson är en pajas, noll koll, sågade Trivigno inför förra säsongen bla., dryg jävel att lyssna på oxå, mycket, jaaa, mmm, och andra självklarheter, nää, Timrå topp 8-9 tror jag är realistiskt, obs: menar inget illa med det, om någon skulle tycka så…😳🤘
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hanson är en pajas, noll koll, sågade Trivigno inför förra säsongen bla., dryg jävel att lyssna på oxå, mycket, jaaa, mmm, och andra självklarheter, nää, Timrå topp 8-9 tror jag är realistiskt, obs: menar inget illa med det, om någon skulle tycka så…😳🤘