Bobby Hahl: inte direkt svårt eftersom vi aldrig någonsin i världshistorien lyckats få till en stabil ekonomi över tid. Men låt oss behålla ledningen några år till, snart vänder det!
Gathlopp: Fan tänk om vi en dag får en riktigt bra ekonomi, då är ju dom andra lagen chanslösa, vi är ju ändå med och bråkar rätt bra med ”storlagen” med en usel ekonomi i dagsläget, tänk då en kassa likt Brynäs, Färjestad, HV osv. Hade ju blivit orättvist.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer