1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2892447

Sv: Apropå nånting...
JanneH: tips hit och tips dit. Är mer irriterad över själva djupet på analyser än placering. Nu ska ni få lära er något hur man farmar intresse. Lag med stora följen = tippa högt och beröm, mycket delningar och du ligger på plus. Lag med mindre följe = tippa lågt, du får arga delningar men inte mycket till storm.

Sen när säsongen drar igång och någon storklubb startar dåligt = kaos, fiasko eftersom dom var högt tippade (det säljer)

Mindre lagen som tippades lågt och råkar göra det bra = succésäsong, humlan som flyger (det säljer)

Nu vet ni det.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: hahaha vilken sport redaktion jobbar du på? Om inte har de missat något 😉

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer