Smörgåsen : Hugade va hemskt. Visst är det bra med stadig ekonomi, men risken är som flera andra lag, att man värvar såkallade toppspelare som endast spelar för pengar. Då har vi inte spelare som har hjärta för klubben
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hugade va hemskt.
Visst är det bra med stadig ekonomi, men risken är som flera andra lag, att man värvar såkallade toppspelare som endast spelar för pengar. Då har vi inte spelare som har hjärta för klubben
Bara Tikare