-Sputnik-: Hardegård, Svensson, Nässén, Forsmark hade gått in i minst hälften av lagen i SHLs topp6. Förmodligen inte som några toppbackar, men fortfarande gått in på topp6.
Ja sommarn ä fortfarande här å is lägg i hallen å golukt av ammoniak från aggregate ä mumma! 😎☀️ Snart glid dä in i hallen rabbuslingarna å vis upp sä 💪💪💪 Ja tro på Topp 6 i vinter 🙄🙄🙄 Ja vi ä unnhuggar å ha Westberg å Lilljan å Heineken komm att vis sä på ett fint sätt!!!! Nu kör vi hårt så dä ryk så vi ä beredd när vi ska räkna Siljans Rot den 13 sep å flå knäckebröna dä!! Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 💪💪💪🥳🥳🥳
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...