1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2893211

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Där ser man vilken jävla skillnad det blir när klubbmärket är på bröstet. Trots lika mkt reklam så framträder märket verkligen och reklamen står i bakgrunden. Inte som hos oss där "TIMRÅ" bara framstår som en textrad bland en jävla massa andra. Typ

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
steveroper: ja ja är av åsikten att klubb märket borde vara på tröjan men har för mig att de framgått rätt tydligt nu att vi har nått avtal med kommunen gällande texten o att detta är uppe för förändring när avtalet går ut ? så fattar inte riktigt vitsen med att rasa över de ett ytterligare år.

vi har väl kommunen att tacka för rätt mkt i vår ekonomiska överlevnad så att stå ut med texten nått år till kanske man bara får göra . sen fattar inte ja varför man skulle ha den texten från första början eftersom emblemet också innehåller texten "timrå ik " längst ner men blir ju som att slåss mot väder kvarnar att rasa över det år efter år då det uppenbarligen finns ett gällande ekonomiskt avtal

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer