1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2893315

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Jaha, hur såg det ut då? Har vi värvat några stjärnor eller åker vi ur?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Svårt att säga.
Det röda laget åkte allagånger åttor kring motsvarande lag i vit tröja (med Jueli mål) då man vann med 9-1. Det var ju inte en vanlig match rakt igenom heller. Man spelade först 3 v 3 i sju minuter, sen la lagets nya backar straffar innan man lirade 4 v 4 i sju minuter. Mera straffar sen 5 v 5 i sju minuter.

Det röda kändes mycket mer påslaget, sen hade man ju också en viss #29 som fick ha mycket puck. Första matchen är Brynäs i Holmen center den 14:e.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...