Smörgåsen : Svårt att säga. Det röda laget åkte allagånger åttor kring motsvarande lag i vit tröja (med Jueli mål) då man vann med 9-1. Det var ju inte en vanlig match rakt igenom heller. Man spelade först 3 v 3 i sju minuter, sen la lagets nya backar straffar innan man lirade 4 v 4 i sju minuter. Mera straffar sen 5 v 5 i sju minuter.
Det röda kändes mycket mer påslaget, sen hade man ju också en viss #29 som fick ha mycket puck. Första matchen är Brynäs i Holmen center den 14:e.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...