1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2893532

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Du jämför alltså Didde med en spelare som var en stark bidragande orsak till att Washington bärgade sitt Stanley Cup för ett gäng år sen?
🤪

Givetvis finns det frågetecken kring Bäckström..men hans ålder tror jag är det minsta bekymret här.
Spelare med hans spelsinne växer inte på träd.

Nu kommer en liten dålig jämförelse här med.
Men kollar man på Per Svenssons skridskoåkning så skall han inte hålla för SHL heller..

Sen tror jag inte att Bäckström är nån frälsare. Dock är han nog absolut god för en ca 40 poäng.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Det är väl inget fel på Svenssons skridskoåkning?

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: jämförde ja dom som hockey spelare? 😂 nä ja jämförde skadehistorik o till tro på come back.

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: SHL stavas fart, det gäller att ha ordentligt med ork och fart för att din spelskicklighet ska betala av sig, förr kom man långt på skill och smartness men dom tiderna är förbi tyvärr, special teams är dock en annan femma.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...