Joslan00: För mig är det här med en ny arenan en ickediskussion egentligen eftersom den oavsett inte kommer att bli av inom överskådlig tid.och inte vara genomförbart så länge man inte slagit ihop kommunerna. Eller fått in politiker i kommunerna med ett annat mindset. Blir nog svårt att få en fattig kommun som Timrå att motivera invånarna till att betala högre skatt till att bekosta ett bygge i en helt annan kommun.
Som jag sa tidigare. Timrås enda chans till ny arena ligger i att dra hem en rejäl lottovinst. . 😏
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
För mig är det här med en ny arenan en ickediskussion egentligen eftersom den oavsett inte kommer att bli av inom överskådlig tid.och inte vara genomförbart så länge man inte slagit ihop kommunerna. Eller fått in politiker i kommunerna med ett annat mindset.
Blir nog svårt att få en fattig kommun som Timrå att motivera invånarna till att betala högre skatt till att bekosta ett bygge i en helt annan kommun.
Som jag sa tidigare. Timrås enda chans till ny arena ligger i att dra hem en rejäl lottovinst. . 😏