steveroper: Det är nog sant så länge vi 1) Inte kan få in mer publik oavsett var arenan är samt 2) Vi inte kan locka sponsorer med stor plånbok.
Vi behöver stora lokala företag som SCA, Sunds mfl att skotta in en rejäl slant om vi ska komma upp i nivå med lag som MoDo, BIF, Luleå mfl som befolkningsmässigt ligger på ca samma nivå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi behöver stora lokala företag som SCA, Sunds mfl att skotta in en rejäl slant om vi ska komma upp i nivå med lag som MoDo, BIF, Luleå mfl som befolkningsmässigt ligger på ca samma nivå.