Karlsson74: Tänker på det här med flytt av arena och lag osv, det är ju en fråga som stötts & blötts riktigt länge nu.
Tänk om vi vänder på steken & tittar på vad det finns för möjligheter att göra området runt omkring hallen mer atteraktiv, som Timrå kommun kan tjäna på. Kan man bygga något som kan locka mer barnfamiljer till området (nu finns ju badhuset tex), kan man locka dit fler företag som vill investera i marken kring hallen?
Osv osv osv. På långsikt bör ju det ge avkastning även för kommunen.. eller är jag ute å cyklar nu?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tänk om vi vänder på steken & tittar på vad det finns för möjligheter att göra området runt omkring hallen mer atteraktiv, som Timrå kommun kan tjäna på.
Kan man bygga något som kan locka mer barnfamiljer till området (nu finns ju badhuset tex), kan man locka dit fler företag som vill investera i marken kring hallen?
Osv osv osv. På långsikt bör ju det ge avkastning även för kommunen.. eller är jag ute å cyklar nu?