Smörgåsen : Nej precis. Var väl mest ett tillägg på diskutionen kring Dahlén överlag genom åren.
Jag tar gärna en Dahlén som rockar loss i offensiv zon denna säsong. Defensiven är sekundärt. Sen är väl känslan att Samuelsson kan tänka lite annorlunda..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tar gärna en Dahlén som rockar loss i offensiv zon denna säsong. Defensiven är sekundärt. Sen är väl känslan att Samuelsson kan tänka lite annorlunda..