Dä börj dra ihop sä 💪💪💪 Nu ladd vi tusen mä Explorer å Barbara å Lönnå på högsta på Grammofon så gå dä vägen i höst 💪💪💪 Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar I strupuslingen 🥳🥳🥳 HALLELUJA 🙏🙏🙏
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nu ladd vi tusen mä Explorer å Barbara å Lönnå på högsta på Grammofon så gå dä vägen i höst 💪💪💪
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar I strupuslingen 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏