1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2899538

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: ja det kommer vi ha, iaf över säsongen 26/27..
Tänkte Tim och pilö ut. .åtminstone de..
ev kanske en tredje back? Man kan banta lite vår rätt stora backuppsöttning iaf med en person och försöker värva in en bättre kvalitetsback helst i paritet med Hardegård iaf...
Förutsätter ju för visso att någon av våra yngre backar förmågor tar steg..vilket jag tror de kommer att göra.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Intressant hur vi kommer göra med Nässén med.

Håller han samma klass som förra säsongen så känns han given att behålla. Beroende på löneanspråk vill säga. Och om han vill stanna.
Var ju handplockad av Jokinen till exempel.

Sv: Apropå nånting...
Försäsongstabällen se int kul 🥺
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Tömm å glömm 🎉🎉🎉
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Uppladdat:

500x0-fbimg1757249233396.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...