sargad: Den enkla förklaringen är nog att det finns många som spelar hockey i Stockholm och DIF har varit förstavalet när det är dags för hockeygymnasium. (Före tex AIK)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Den enkla förklaringen är nog att det finns många som spelar hockey i Stockholm och DIF har varit förstavalet när det är dags för hockeygymnasium. (Före tex AIK)