arenan ska ligga i timrå. tar alltid av via tallnäs när vi kommer från svall inga problem alls, ,köer vid entren, utan att öppna alla insläpp när de börjar bli kallt, är ingen höjdare
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
tar alltid av via tallnäs när vi kommer från svall
inga problem alls,
,köer vid entren, utan att öppna alla insläpp
när de börjar bli kallt, är ingen höjdare