Ahpl: Skulle tro att Berglund är tänkt för nubbens roll så småning om, Nubben själv sa väl det på frågan vem han såg som ersättare till sig själv i fimpens resa för några år sedan om jag inte minns fel. Får väl hoppas att han blir lika framgångsrik i den rollen som i att tippa trav, då blir det åka av.
Ahpl: Jo kan Genborg fortsätta på inslagen väg från försäsongen så kan han få en fin utveckling! Känns som Lander är en perfekt mentor att spela ihop med till att börja med!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer