Andersson: En sak kan vi vara överens om, det kommer inte att byggas någon ny arena i Sundsvall. På gott och ont. Men föreningen måste göra nånting åt den nuvarande. Det behövs ännu mera loger och gärna flera pubar!
Tom Topp: Ett av de två kioskområdena under läktare på långsidorna borde enkelt kunna göras om till pubområde? Ett staket, några bord och en vakt sen är det klart.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer