{10774}: det som behövs är att man kan gå två i bredd i gångarna. Slippa köa 50min på öl och kunna käka riktig restaurangmat, alltså riktigt bra mat som man kan ta med sina företagare på. Där drar man in pengarna. Puklikkapaciteten blir inte lika viktig (se rögle) man kan dra in stora pengar på 5800-6500 i kapacitet.
Men det som vi behöver är så dyrt att åtgärda i befintlig hall. Så efter våra nya loger och om några år framåt hoppas jag planen är en ny arena och inte fortsätta sminka denna gris.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men det som vi behöver är så dyrt att åtgärda i befintlig hall. Så efter våra nya loger och om några år framåt hoppas jag planen är en ny arena och inte fortsätta sminka denna gris.