1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2900670

Sv: Apropå nånting...
Labban:
3 mot 3 är bara tråkigt, det måste finnas andra lösningar.
T.ex. i fotbollen får man 1 poäng var vid oavgjort resultat.
Det vore bättre än detta spex.
Hellre 4 mot 4 för då tror jag att det skulle bli ett roligare spel, men 3 mot 3 är helt löjligt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
solbacken: Jag tycker också att man borde skippa bonuspoängen. Om det slutar oavgjort låt båda lagen få 1 poäng.

Sv: Apropå nånting...
solbacken: skippa 3 mot 3 o kör straffar....eller kasta tärning om det slutar oavgjort.

Sv: Apropå nånting...
solbacken: Jo jag kan hålla med dig. 3vs3 känns inte värdigt hockeyn, blir en helt annan sport. Men 1 poäng får ju lagen redan vid oavgjort, bara det att det är en bonuspoäng som därefter delas ut. Om denna bonuspoäng är nödvändig är jag inte rätt man att svara på, men kan tycka att man lika gärna kan köra straffar direkt isåfall under seriespelet.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer