1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615027 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2900760

Sv: Apropå nånting...
angeroath: det är nånting jag saknar från Jokinen, att han försökte implementera ett annat tänk i föreningen. Nu verkar vi vara tillbaka i mellanmjölkens land igen! Vi ska vara tacksamma att vi får vara med och leka med dom stora grabbarna!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Tror säkert att Tommy har målsättningen att han vill vinna SHL precis som alla andra tränare har. Sen finns det olika sätt att kommunicera och motivera sina spelare med den biten.

Ollonet gick ju in och surrade ungefär som att vi hade den stabilaste spelidén av alla och att vi skulle åka åttor runt dem och att allt skulle lösa sig genom att åka skridskor och åkte vi inte sönder alla lag så skulle vi åka ännu mer skridskor så skulle vi vinna SM-guldet.

Han var lite som en telefonförsäljare, lovade guld och gröna skogar och slutade som ett halvfärdigt projekt.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...