matsby: 1. Kimmo är inte draftad av något NHL-lag, vilket iofs inte hindrar honom från att dra som en avlöning om han skulle få ett erbjudande därifrån.
2. Olausson tror jag på när jag ser honom på isen. Tills dess har han "Dahlén-status".
3. Det är bra att Nubben är ute och hugger och visar att han tar ambitioner att bygga ett starkt lag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
1. Kimmo är inte draftad av något NHL-lag, vilket iofs inte hindrar honom från att dra som en avlöning om han skulle få ett erbjudande därifrån.
2. Olausson tror jag på när jag ser honom på isen. Tills dess har han "Dahlén-status".
3. Det är bra att Nubben är ute och hugger och visar att han tar ambitioner att bygga ett starkt lag.
4. Jag vill nog hellre ha hit Pasi.