Gathlopp: Helt riktigt och rätt. Dahlén ska känna av kravbilden och i första hand börja utstråla lite ledaregenskaper. Mål och poäng önskar man ju också men det kommer när det kommer
steveroper: Jag tycker inte Dahlen varit den härförare han en gång var i HA. Då var han ju lika mycket ledare som Lander är, men något har hänt där känner jag. Inte samma pondus i sitt ledarskap och inte en "lead by example" ledare som han var då. Hoppas att det kommer tillbaka!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...