Tom Topp: Så är det, men vi vill ju inte att dom drar ner 5 miljoner på truppen. Bara för att kunna betala sommar räkningarna. Nu fyller vi hallen så löser det seg med pengar.
Pucken: Exakt så. Sedan kan vi ju tycka att det är jävligt beklagligt att torsdagens hemmapremiär inte är slutsåld men då kan vi ha med oss att Skaik så här dagen innan sin endast sålt knappt 4000 biljetter. Nu är ju de i en annan ekonomisk sits men ändå, svagt intresse där
Jaha dags igen💩va faa* Nu är klubben där igen – med en ny skuld på 930 000 kronor. – Det är såklart olyckligt, men det är under full kontroll, säger klubbchefen Frederik Innala till ST.nu
sen får killarna göra sitt jobb på isen annars kommer folk stanna hemma då blir de tufft
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer