bar mofftak: Det jag menar är att man kanske skulle fortsatt att arbeta stenhårt med ekonomin även fortsättningsvis. Nu har jag inte jättebra insikt, det erkänner jag, men det jag menar är att hela den här soppan där Ante fick veta mitt i säsongen att han inte skulle vara kvar, rekryteringen av Jokinen och hela den där biten inte ledde någonstans.
Jag kan vara fel ute, men andemeningen med mitt resonemang är att Timrå var bra sportsligt för några säsonger sedan och att det inte var den biten som behövde utvecklas i första hand.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag kan vara fel ute, men andemeningen med mitt resonemang är att Timrå var bra sportsligt för några säsonger sedan och att det inte var den biten som behövde utvecklas i första hand.